zaterdag 14 juli 2012

Notitie boekje op alfabet


Hallo allemaal,
Misschien hebben sommigen van jullie hem al gezien op het Noor!design blog
maar dit notitie boekje heb ik nog niet op mijn eigen blog laten zien dus bij deze.
Op het blog van Noor!desing is het ook bijna niet bij te houden...hahaha...
Er is elke dag wel wat leuks te zien of te winnen....

Hier dan mijn notitieboekje van de hema.
Daar kun je nu diverse schriften en boekjes vinden in kraft kleur.
En dat past prima bij het kraftpaper van Joy!crafts.
De randen van de voorkant van het boekje heb ik met gesso wit gemaakt.
Daar weer kraftpapier op geplakt en toen het designpapier van Maja.
Het magnoliaatje heb ik ingekleurd met Twinkling H2O op aquarell papier.
De randstans is een nieuwtje van Noor!design en komt in augustus uit !!
Samen met nog een heleboel andere gave stansen !!
 De vlaggenlijn is ook van Joy! Die is al verkrijgbaar bij de hobbywinkels.
Ik heb er een notitie boekje op alfabet van gemaakt.
Hier wil ik dingen in opschrijven die met de computer hebben te maken.
Ik vergeet nogal eens iets en nu wil ik dat maar eens opschrijven ( lol )

Ik heb er tabbladen in geplakt van kraftpaper en daar cirkels opgeplakt met
de letters van het alfabet....Dan kan ik het ook nog een beetje
ordelijk opschrijven .....is de bedoeling hahaha...

Zo...iedereen heeft hier het pand verlaten ..ik heb het huis
bijna aan kant dus ik hoop nog even lekker aan de freubel te gaan.
Er zitten nog wat ideetjes in mijn hoofd die ik nog
wil uitwerken....wat dat is...dat zien jullie de volgende keer wel weer !!




Image and video hosting by TinyPic

11 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat een hele mooie notitie boekje heb je gemaakt,altijd handig om zoiets erbij te hebben. Fijn weekend. Marga.

Ghea zei

Ik vind het heuse bjoetie jou notitieboekje Janet.
Lieve groetjes Ghea

Gery zei

Ben helemaal verliefd op jouw fantastische boekje.
Wat is die leuk!!!!
Je hebt hem super opgepimpt met dat alfabetje er ook bij.
Hoe krijg je het verzonnen??
Geweldig.
Groetjes Gery

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Janet.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi notitiboekje Janet.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Happyezz zei

Wat heb je dat leuk gepimpt zeg! Prachtig!! Liefs Willemijn

Kim zei

Wauw! Gaaf zeg! Prachtige creatie.

Groetjes Kim

May Britts papir og sånt zei

Thanks for the welcome to the team. Looking forward to working with you.

Hugs May Britt

Chantal zei

Ohhh Janet, je uitvoering van het notitieboekje is werkelijk superssss!!!!! Lieve groetjes, Chantal

Natas zei

Hoi Janet,
wat een onwijs leuke weblog heb jij! Dit notitieboekje is hartstikke leuk. Ik geloof dat ik nog wel wat uurtjes zoet kan zijn op jouw log.
groetjes!

Cathy zei

Wauw!!!