vrijdag 20 juli 2012

Notitie

Goedenavond allemaal,

Ik heb de smaak te pakken hihihi.....bij de Hema in mijn plaatst zijn bijna
geen notitie boekjes meer te koop hahaha..

Het designpapier is van diverse lijnen van Magnolia.
De stempel is van de vorige serie...sea of love.
Ingekleurd met Twinkling H2O...helaas is de mooie glitter hiervan
niet op de foto te zien.
Verder nog een vlaggenlijn van Joy!crafts en wat bloemen en parels.

Mijn dag is voor vandaag weer voorbij want het is inmiddels 23.30.
Morgenvroeg is het weer tijd voor de "beestenboel" die krijgen elke
zaterdagmorgen schone hokken...en omdat onze oudste dochter op
vakantie is help ik de jongste en maken we samen de hokjes schoon.
En mag de cavia in bad....zooo leuk...
Morgen middag nog een verjaardag en wie weet morgenavond nog
even weer aan de knutsels....Heb er nu al zin in hihihihii...

Vandaag is voor ons ook nog de vakantie begonnen.....heerlijk...
mijn man heeft vier weken vrij...!!
Hopelijk wordt het weer ook nog wat aangenamer...!!
We gaan niet op vakantie dit jaar maar een leuk uitstapje
ligt nog wel in de planning...en dat is wel zo leuk
als het droog is..!!

Ik zeg maar weer...bedankt voor het langskomen en
graag tot de volgende keer,

Image and video hosting by TinyPic

8 opmerkingen:

Riet zei

Schitterend gemaakt Janet.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Prachtig notitieboekje Janet.
Echt schitterend mooi.
Geniet lekker van Je vakantie.
Hopelijk word het wat mooier weer.

Gr Leny Hempen

May Britts papir og sånt zei

Beautiful notebook you have made. Love the colors you've used, and Tilda is so cute.

Hugs May Britt

Gery zei

Janet, je "verslaving" is besmettelijk!!! Heb mezelf gisteren ook maar gelijk 2 notitieboekjes gekocht. Die met het kraftkaftje!!!
Deze van jou is ook weer geweldig leuk geworden en ik zal goed opletten hoe je kleurt, dan leer ik dat misschien ook nog eens!
Fijne vakantie ennnuuuhh ik heb de zon voor je besteld hoor, komt eraan.
Groetjes Gery

Chantal zei

Ohhhh Janet!!! Ik vind je notitieboekje helemaal geweldig!!! Wat gaaf en superhandig! Lieve groetjes, Chantal

Sanne zei

Zo'n gaaf notitieboekje kan ik ook goed gebruiken. Ik zal eens bij de plaatselijke Hema gaan kijken. Bedankt voor de inspiratie!

Liefs Sanne

tanja zei

pracht boekje moet toch eens bij hema snuffelen haha tanja

Cathy zei

Prachtig notitieboekje: veel te mooi om te gebruiken, hihi ;-)