donderdag 13 september 2012

Ava....een Canary

Halloootjes,
Graag wil ik ook even op mijn eigen blog de kaart laten zien die
vandaag op "Het Canary blog" is geplaatst.
Het is de digi Ava. Lekker in de paars roze kleurtjes.

De kleurnamen van de distress inkt wat ik gebruikt heb staan ook vermeld
 op het Canary blog. En hoe vinden jullie het hoekstansje?? Rechts onderin....
Dat is ook een creatie van Noor!design en nu verkrijgbaar in de hobbywinkels !!

Hier Ava nog even van dichtbij....
Van mij mag Krista Smith er nog heel veel tekenen... :p
Alhoewel ik ook nog steeds een groot Magnoliafan ben....!

Ik wens jullie een fijne avond verder,
bedankt weer voor het langskomen en tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

Liesbeth zei

Prachtig hoor Janet, het maakt niet uit of het Magnolia of Ava is, je kleurt en verwerkt ze prachtig.
gr Liesbeth

Fleur zei

A gorgeous tag, your colouring is awesome
HUGZ Fleur xXx

Lenie Hempen zei

Prachtig kaartje Janet.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Colien zei

Wat een prachtexemplaar, super ingekleurd en mooie vorm!!
grtz.Colien

Carissa zei

Stunning creation. The shape is lovely and the little details that you have added are beautiful.
Hugs, Carissa

Ghea zei

Ik vind haar helemaal super, mooie details en schitterend gekleurd.
Liefs Ghea