zaterdag 8 september 2012

SUPERCANDY en kaart



Hallo allemaal,
Vandaag begin ik met een heeele leuke candy !!
Je kan op ons Noor!design blog deze stansmachinen winnen !!
Deze actie loopt nog tot 9 september dus reageer nog snel even !!


En dan heb ik nog een kaartje gemaakt met wat ouder papier van
Marianne design..maar de kleurtjes zijn helemaal mijn ding :)
Het stempeltje is van Magnolia ingekleurd met distress inkt.
Langs de rand heb ik wat kruisjes getekend.
De linkerstans is de nieuwste van Noor!Design en ligt nu in de (web)winkels.
Er zijn nog een drietal andere stansjes verkrijgbaar...ook al van die mooie hihihi...
Verder heb ik er nog een klein tekstje op gedaan "creatieve groetjes"
En natuurlijk weer wat bloemetjes...

Zo..dat was het weer voor vandaag..ik ga maar eens even
de was ophangen want het word volgens de geleerden een lekker dagje vandaag.
Dan nog maar eens even de tuin door en wie weet is
er ook nog wel knutseltijd over :)

Image and video hosting by TinyPic

9 opmerkingen:

A Casa di Ale zei

BELLA!!!!!DOLCISSIMO IL TIMBRO MOLTO BELLI I COLORI CHE HAI SCELTO

CIAO DA ALE

Jolanda zei

Prachtig

Colien zei

Superleuk kaartje, prachtig ingekleurd Tildaatje en inderdaad: een mooie kleurencombinatie! Geniet van de dag(en)!
grtz.Colien

jolanda zei

je kaartje is erg leuk

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Janet.
Echt schitterend mooi.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Gery zei

Wow, Janet, ik sta iedere keer weer versteld van al het mooie werk, dat op jouw blog komt te staan.
Deze kaart is ook weer zooooooooo leuk!!
Was niet van plan het stempeltje te kopen, maar als ik jouw voorbeeld er dan mee zie, word ik bijna hebberig.
Alleen jammer dat ik niet zo mooi kan kleuren, zoals jij dat doet.
Ja, ja, ik blijf wel oefenen.
Fijn weekend en groetjes van Gery

Christa zei

Erg mooie kaart , Janet ! Zo zit ik ook regelmatig achter mijn naaimachine ; alleen bij mij gaat er geen stof onder door maar papier. :) :) Liefs , Christa.

Soep zei

Onwijs leuk is je kaart
hugs,ans xx