donderdag 24 januari 2013

Tilda with slingshot

Hallooooo,

Hier weer een kaartje van mij.
Deze heb ik gemaakt met een mal van Go--Create
Wat zijn dat gave mallen ...lekker groot...
Ik heb de basis van kraft hier mee uitgesneden.

Het afdrukje is gestempeld op het nieuwe stempel linnen van Joy!crafts.
Dat ik heb ingekleurd met distress inkt. Dit gaat prima...maar niet zo veel water gebruiken.
Verder diverse Noor!design mallen gebruikt en de stansletters JOY die in
februari uit komen...let op de pre-orders in diverse (web) winkels
want er komen diverse gave stansletters uit ...die wil je niet missen :p


Hier nog even het stempel afdrukje op het linnen.
De randjes kun je ook een beetje uitrafelen en je kan het linnen ook 
heel makkelijk met een snijapparaat snijden.

Zo..ik zie dat mijn klokje op 22.22 uur staat dus...ik ga maar eens opruimen.
Heb vanavond lekker veel rommel gemaakt op mijn bureautje hihi..
Ik zeg maar weer....tot gauw,

7 opmerkingen:

Sanne zei

Hihi, die rommel is herkenbaar. Heb net ook opgeruimd en ga nu lekker mijn bedje opzoeken. Wilde toch nog even zeggen dat ik je kaart weer fantastisch vind. De vorm is erg gaaf en dat stempellinnen... ik ben er verliefd op!

Liefs Sanne

Anita Meijer zei

Wauw Janet wat is dit weer super geworden. Zo mooi op dat stempellinnen, net of het geborduurd is, ik vind het werkelijk weer een toppertje.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Prachtig is je kaart, ik was ook al van plan om het linnen te kopen m aar nu ik dit zie van jouw vind ik het fantastisch mooi hoe je dat gedaan hebt., ik denk er dus over om het ook te proberen.
groetjes Janie

Colien zei

Prachtig geheel, gaaf op dat stempellinnen!
grtz.Colien

Natasja's Kaarten zei

Wat een mooi kaartje, ik vind het stempellinnen helemaal geweldig!

Groetjes Natasja

Christina C. zei

Absolutely adorable, Janet! Love your coloring and design....beautiful work!

Ghea zei

Wat een schitterend kaartje leuk op dat linnen, en wat een prachtig model Janet.
Liefs Ghea