maandag 11 februari 2013

Leuk bericht van Kimya

Hallo allemaal,
Wat leuk dat je weer even een kijkje komt nemen,
Ik heb dit keer even geen kaart maar een leuk berichtje.
Wat Jolanda met Noor!design allemaal niet teweeg brengt....hihi...
 
Deze foto is van Kimya Verpakkingen.
 
 Kimya verpakkingen is de internetwinkel voor het kopen van verpakkingen in kleine hoeveelheden. Leuke draagtasjes papier en plastic, papieren zakjes, labeltjes of handige gripzakjes, verzendenveloppen, dozen en andere verzendartikelen en verpakkingsartikelen.
 
Nu zijn wij met ons Noor!design team nogal dol op diverse labeltjes en verpakkingen enz..
Ze kunnen overal wel iets moois van maken :p
 
Jolanda ( Noor!design) heeft contact met kimya gehad en gaan naar alle berichten
een leuke samenwerking tegemoet....en wij als Noor!design dames mogen
van diverse spulletjes voorbeelden maken voor
 het moodboard van Kimya die ze plaatsen op de beurs in Dortmund !!
 
Dit mocht Jolanda onder ons verdelen om voorbeelden mee te maken !
 
 
Ik vond dit zo geweldig bericht dat ik dit even met jullie wilde delen.
 
Ik zou zeggen hou je ook van leuke verpakkingen lintjes plakbandjes
en noem maar op neem eens een kijkje bij KIMYA. 
 
Of houd hun blog in de gaten !!
 
 
                                              
 

6 opmerkingen:

Irene zei

Jeetje zeg dat is leuk en jullie boffen maar weer !!!!

xx Irene

roelie zei

leuk voor jullie allemaal

gr roelie

Tiets zei

Oooo nu snap ik je met je reatie op mijn blog hihi ik eerste niet begrijpen..ja mooie foto hihihi verleidelijk!!! we maken er een super dag van toch!
liefs Tiets

Hanny zei

OO Dat is nog eens feest voor julie maar voor ons ook want wij krijgen vast wel weer mooie creaties te zien,
liefs Hanny♥

Aartje zei

Oooh, ik ben heel benieuwd wat voor moois jullie hiervan gaan maken.
Groeten, Aartje

Anoniem zei

Wow wat leuk!

Heb de site gelijk bij mn favorieten gezet.
En ik ben benieuwd naar je mooie creaties ermee!

Groetjes Claudia