woensdag 20 februari 2013

Nieuwe Challenge

Vandaag is er een nieuwe challenge gestart op het blog van HobbyVison.
Dit keer is het, voor mij althans,  geen gemakkelijke opdracht maar dat is juist de uitdaging :)

De opdracht, dit keer door Lydia bedacht is: 

Maak een mannenkaart.

En dit is mijn voorbeeldkaart. Een mannentag is het eigenlijk geworden.

 Ik heb hiervoor de tag van Tim Holtz gestanst en daar diverse designpapiertjes opgeplakt.
Ook de klok en de radars zijn van Tim Holtz.
De label is van Noor!design net als de tekst "Hoera weer een jaartje erbij" 
Verder heb ik nog wat lint en roosjeslint toegevoegd.
En een emblishment van een wekker/klok. die ik eens ergens op een beurs heb gekocht.

We zouden het leuk vinden als jullie gezellig meededen en de uitdaging aan gingen om ook een mannenkaart te maken. Je kunt nog meer voorbeelden bekijken en je werkje inleveren op het blog van HobbyVision.http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/


12 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een geweldige kaart
groetjes Janie

Magda zei

Janet het is een prachtexemplaar geworden!
Heel mooie kleurcombinatie en al die uurwerken echt iets voor een man. Je hebt er een heel mooi geheel van gemaakt. Leuk gedaan.
Fijne week
Magda

martine zei

Wat een goed idee, is inderdaad iets anders dan een kaart. Dit ga ik onthouden...hihi. Maar hij is heel gaaf geworden.Heb je goed gedaan! Groetjes, Martine

Ghea zei

Wat STOER z n mannen TAG, hij is beeldschoon geworden Janet mijn complimenten.
Liefs ghea

Doris knippenenplakken zei

Waw Wat een schitterende Tag.
Ik moet nog veel leren zo prachtig gedaan.
Groetjes
Doris

Colien zei

Wow, hier hou ik van! Echt te gek deze tag, love it!
grtz.Colien

annemarie zei

hij is wel heel geweldig geworden dus uitdaging geslaagd denk ik he

groetjes Annemarie

sjanie zei

Je mannen tag is mooi geworden, Janet.

Groetjes,
Sjanie

Vicky zei

Simply gorgeous hun....:o)

biggest of hugs Vicky xx

Lenie Hempen zei

Wat prachtig mooi Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

roelie zei

is je dan super gelukt meid

deze Tag voor een man is heel gaaf geworden

met al die klokken er bij

gr roelie

lenywim35 zei

Wat een enorm leuke mannenkaart.
Hoe heb je dat bij elkaar gevist.
Creatief hoor.
Gr leny w