dinsdag 30 april 2013

Nieuwe challenge

 Hallo,

Allemaal een leuke koning-innedag gehad !!
Wat zagen ze er prachtig uit hè...ik vond het in elk geval wel.
Een geweldige dag !

Er is weer een nieuwe challenge van start op ons
Dutch Magnolia Lovers challengeblog
....dit keer is het thema..."Moederdag"

En dit is mijn DT bijdrage..een verpakte fles wijn...

Het modelletje stond in de nieuwste Magnolia inkt...gemaakt door Monique Lokhorst.
Ik vond het een erg leuk idee en heb het idee dus gebruikt...
Het versieren heb ik naar mijn eigen idee gedaan met een Noor! Design mal uit kraft paper
en bloemen gemaakt volgens mijn filmpje waarvan een link onder mijn blogkop staat.

Het inkleuren van het Magnolia afdrukje heb ik met distress inkt en twinkling H2O.
Verder nog wat bloemenkant met pareltjes en tule.

DAN WIL IK JULLIE ER OOK NOG OP ATTENDEREN DAT JE 
NOG MEE KAN DOEN TOT 1 MEI 23.59 UUR AAN
ONZE DT CHALLENGE CALL. !!!

Doen jullie weer gezellig mee?? Wij kijken er naar uit !!
HIER kun je ons vinden en ook de andere voorbeeldcreaties bekijken...


1 opmerking:

Erica ♥ zei

Een prachtige wijn verpakking heb je
gemaakt, erg vrolijk en gezellig ☼

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl