donderdag 30 mei 2013

Bestie op een Kimya doosje- Open dag.


Hallo allemaal,

Dit keer wil ik jullie een doosje laten zien dat heel erg leuk is om te pimpen.
Het is een kraft doosje van 12 x 12 en 3 cm dik en komt van  Kimya verpakkingen.

Op de voorkant heb ik een designpapiertje geplakt van 11.5 x 11.5 cm.
Daar schuin overheen een breed jute lint.
Daarop heb ik een met distress inkt ingekleurd afdrukje geplakt van Besties.
De bloem heb ik gemaakt van koffiefilters met de 
Noor! Design floural flourishes mal 6002/0160.
De kleur heb ik met distress inkt gemaakt.

Het doosje heeft aan de zijkant een handige uitsparing zodat
je hem makkelijk kan openen.
Aan de rechterkant onder het afdrukje heb ik twee uiteinden 
van de Noor! Design mal 6002/0134 geplakt. 
Daaronder zit nog weer een kleine kraft label met een heel klein glazen flesje eraan...
hier zitten zelfs papiertjes bij waar je een boodschap op kan schrijven..zo leuk !!
Hier een detailfoto van het flesje.

Zo..ik hoop dat jullie hier weer leuke ideetjes aan overhouden en ik zou zeggen
neem is een kijkje in de webshop van Kimya...hier zul je versteld staan
van de diversiteit aan producten!!

DENKEN JULLIE OOK NOG EVEN AAN DE OPEN DAG BIJ GE-WE HOBBY...
ER ZIJN HEEL VEEL LEUKE DEMO`S TE ZIEN !!
BIJNA HET VOLTALLIGE NOOR! DESIGN TEAM ZAL ER OOK AANWEZIG ZIJN
DUS OOK DOOR MIJ IS ER  EEN LEUKE DEMO TE ZIEN...



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schattig doosje heb je gemaakt. Erg leuke digi ook, en zo leuk dat flesje eraan. Is dit ook een kimya?
Groetjes Joke

janieworkum zei

Wat heb je dit doosje weer prachtig bewerkt. super mooi
groetjes Janie

Adriana zei

Supermooi gedaan en ook de bloem is weer zo mooi!

jolanda zei

mooi doosje met lief afdrukje

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend Janet, helemaal super.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat heb je dit schitterend gepimpt
zeg, wowww ik vind hem helemaal
geweldig geworden ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Lenie Hempen zei

Wat een schattig doosje Janet.
Echt super lief.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Marianne Schut zei

Hai Janet, wat een super leuk doosje heb je gemaakt zeg! En wat een schattig flesje heb je gebruikt. Ook je kleurwerk is weer helemaal top, super afdrukje ook! Liefs Marianne