dinsdag 8 oktober 2013

Schatkistjes

Hallo allemaal,

Dit keer geen kaart van mij maar een tweetal gepimpte schatkistjes.
Ik vond ze zo leuk om te pimpen dus ik denk dat dit niet de enigste twee worden.
Ze worden samen in 1 verpakking verkocht voor een leuk prijsje.

De doosjes heb ik eerst geschilderd met een gesso. Je kan dit ook met witte verf doen.
Daarna heb ik alle kanten voorzien van design papier van Maja design.
Van dit papier heb ik alle randjes met schuurpapier wat ruw gemaakt.
De letters aan de voorkant heb ik gemaakt met de mod molds van Martha Steward.
En een hele lichte klei.Verder heb ik nog wat kant langs de rand geplakt en de bovenkant
versierd met bloemen die ik zelf gemaakt heb met de bloemen mallen van Noor! Design.
Hier een foto van de rozen die ik ook nog voorzien heb van een beetje gesso met zand.
Het groene takje is een stansje van Noor! Design.
Onder de rozen zit nog een grote tule strik.

Beide schatkistjes heb ik op de zelfde manier verwerkt.
Ik vond het helemaal leuk om te doen..en kijk maar aan in de webwinkel wat er allemaal nog meer voor leuke papier mache producten zijn om te pimpen...


8 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Beeldschoon Janet!!!
Groetjes van Gerie

Anneke zei

Prachtig zijn ze geworden. Ik heb toevallig de klei vanmorgen gekocht.
Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Unknown zei

Prachtig zijn ze geworden Janet! Echt helemaal super! Groetjes Frea

Angelique zei

Wat een prachtige schatkistjes.
Ik vind ze heel erg mooi.

Veel liefs Angelique

lenywim35 zei

Wat een leuke schatkistjes. Echt beeldjes. Alletwee.
En jouw rozen lukken beter dan de mijne. Die willen nog niet. Over 14 dagen maar weer eens proberen.
gr leny w

Marrie zei

Hallo Janet,

Who wat is dit leuk en die bloemen zijn schitterend heel leuk gedaan hoor.

Lieve groetjes Marrie

Karin zei

Prachtig zeg, de zelfgemaakte bloemen zien er ook supers uit!
Gr. Karin

roelie zei

o wat mooi deze schatkistjes

heel mooi versiert super

gr roelie