vrijdag 31 oktober 2014

Trapjes challenge kaart.


 Hallo allemaal,

Zo..ik zie dat het al weer een hele tijd geleden is dat ik iets op mijn blog heb geplaatst.
Maar ik ben er weer en dit keer met een trapjeskaart die ik voor onze challenge
heb gemaakt. Miranda Bouwhof heeft ons met het model "opgescheept"  whahah nee hoor Miranda,  het is een heel leuk modelletje om te maken.


Mijn uitvoering is een kerst geworden.
Met de basis van Kraft papier en het design papier
van de mooie paperblocs Happy Holliday`s van Noor!Design.
Net als de hertjes, de kerstballen, de kaartjes en de tekststempel.


Dit is de voorkant.
Een ovaal van pergamano papier, dan een roset gemaakt van 
de ster van Noor!Design en daarop de kerstman met zn rendieren.


Aan de zijkanten heb ik nog de randstans van de ster verwerkt.
De afbeelding binnenin is van Magnolia.
Verder heb ik hier en daar nog wat structuurverf gesmeerd en wat plak 
parel sterretjes. Helemaal kerst toch ;)

Met deze kaart wil ik je uitnodigen om mee te doen met onze
challenge. Je kan er een leuke prijs mee winnen...

Doe je mee?? HIER kun je alle info vinden.

Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig is deze trapjeskaart Astrid....super mooi in deze kerstuitvoering....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Erica ♥ zei


Wat een gave kaart zeg ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een prachtige uitvoering van de trapjeskaart!