zaterdag 6 december 2014

Kersthart

Hallo allemaal,

Hebben jullie een leuke sinterklaas avond gehad?
Wij hebben hem nog te goed, hopelijk komt hij bij ons vanavond even langs.
Blijft toch altijd spannend of hij wel of niet komt hihihi

Ik wil jullie weer een kerstkaart laten zien
Dit keer heb ik gekozen voor een kaart in de vorm van een hart.


De basis bestaat dus uit een hart van Kraft papier.
Deze heb ik uitgetekend met de Shape Art mal.
Daarop heb ik een maatje kleiner design papier geplakt.
Daarna ben ik begonnen met het maken van het schudgedeelte.


Nadat ik het schudgedeelte had opgeplakt heb ik een banner gemaakt.
Hierop heb ik de leuke tekst "kerstknuffels" gestempeld.


Bovenaan heb ik een hart gestanst en daarop een
rode strik met een klein belletje.


Aan de linker en rechter kant heb ik nog een paar
delen van de ijskristallen cirkel geplakt.
Verder heb ik het hart nog versierd met diverse bloemen en
parelsterretjes. En her en der nog wat structuurpasta gemeerd.

Zo zie je dat een kerstkaart ook rustig een andere vorm kan
hebben i.p.v een vierkante.

Ik ga gauw weer verder met het schrijven van een
volgende blogpost want ik heb nog meer wat ik jullie
kom laten zien...dus, tot de volgende x,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi hartje.... zo een lieverd je stempel .
Echt een prachtig geheel.
Groetjes Doris

Rosina zei

Prachtig kersthart Janet....KNAP gedaan met veel leuke dtails...

groetjes Rosina

roelie zei

super mooi kerst hart janet

gr roelie