zaterdag 1 oktober 2016

Sketch Challenge nummer 6 - Noor!Design

Hallo allemaal,

Wat vind ik het toch leuk om via een sketch een kaart te maken.
Lekker zonder ergens over na te denken gewoon het voorbeeld een beetje volgen.
Zo hebben we bij Noor!Design ook elke maand een challenge met een sketch.
Deze maand is het alweer de 6de challenge die we doen.
Mijn voorbeeldkaart die ik gemaakt heb is de volgende,


Ik heb er een herfst creatie van gemaakt.
Ik wilde er namelijk graag het spinnenweb op verwerken.
Die vind ik zo leuk ;) Het designpapier komt van de nieuwe A4 vellen - herfst

6011/0502 Paper bloc Herfst

Kijk eens wat een leuke vellen !



Natuurlijk heb ik er ook mijn bloementoef er weer op geplakt. 
Dit keer met een paar kleine paddenstoeltjes van een grote tuinwinkel ;)
De losse blaadjes zijn gemaakt met de blaadjes stans. Hier ben ik zoo blij mee !!
Je stanst zo in 1 x een heleboel blaadjes uit.

6002/0580 Autumn herfst bladeren 6002/0580
Zijn ze niet leuk en handig !!        

]
En hier dan de spinnenweb. Met jawel.,, een spin hihi
Ik heb het web uit vellum gestanst zodat het een beetje doorschijnend lijkt.
Net als een echte ;p

De bladeren zijn gemaakt met de klimop stans 

6002/0456 Autumn klimop6002/0456
Ook een favoriet van mij !! Je kan ze aan elkaar laten zitten maar wat ik ook vaak doe is er
een aantal bladeren van af knippen.

Het plaatje dat ik op de kaart heb verwerkt komt uit de collectie van Sytha van Gelder.

En lijkt het je nu ook leuk om mee te doen met de sketch challenge?
Dan kun je HIER alle informatie vinden!


Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Rosina zei

Schitterend herfstkaartje Janet....
zooooo mooi in die warme herfstkleurtjes

groetjes Rosina