donderdag 15 december 2016

Pioenroos met glimmermist

Hallo allemaal,

Deze kaart wilde ik jullie nog even laten zien en uitleggen.
We zien tegenwoordig veel kaarten voorbij komen die met een achtergrond en kleurwerkjes zijn
samengevoegd. Zo heb ik ook een achtergrond gemaakt en vervolgens de pioenroos ingekleurd.


Ik ben begonnen met het plaatsen van de stempel met Versamark inkt en witte embossingpoeder.
( je stempelt dus de stempel met de inkt, strooit daar de embossingpoeder overheen, tikt het overtollige eraf en gaat vervolgens met een heattool de afdruk verhitten zodat de embossingpoeder
samensmelt met de inkt )

Tattered Angels - Glimmer Mist - Amethyst

Daarna ben ik de achtergrond gaan maken.
Dit heb ik gedaan op aquarel papier van 225 gram met 2 kleuren glimmermist spray
 ( dit kan ook met andere merken)
Nadat het droog wat ben ik gaan kleuren. 

Cling stamp - Stampendous - Peony Spray

Het inkleuren heb ik met de Caran d `ache - luminance kleurpotloden gedaan.
Deze bevatten veel kleurpigment zodat je zo over de glimmermist kan kleuren.
Daarna heb ik de kaart gemat op wit cardstock en dit vervolgens
op een dubbele kraft kaart geplakt.

Kleurpotlood Caran d`Ache - Luminance 6901 - Set รก 76 stuks   2 blenders

verdere optutterij vond ik bij deze kaart niet nodig.
Maar houd je wel van een drukke kaart dan kan je er altijd 
zelf nog dingen aan toe voegen.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en als er nog vragen zijn
mag je me altijd mailen. Mijn adres staat in de zijbalk.

Als je op de plaatjes klikt kom je in de webshop van Hobbyvision meteen op het gebruikte artikel.



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: