zondag 1 januari 2017

Nieuwe challenge Doobadoo

Hallo allemaal,

Eerst wil ik iedereen een liefdevol, gezond en creatief 2017 wensen !!

Het is dus de 1ste van de maand dus ook weer allerlei leuke nieuwe challenges en uitdagingen op creatief gebied om aan mee te doen.  Bij ons team van Doobadoo hebben we weer een nieuwe sketch challenge. De 23ste alweer. En ze blijven zo leuk om te maken !!
Doe je ook weer mee??


Ik heb er ook een voorbeeldkaart voor gemaakt en die wil ik jullie hier even laten zien.


Hiervoor heb ik een oudere lijn van Maja design gebruikt.
De afbeelding is een digi, ingekleurd met de 
Winsor & Newton aqua markers die hopelijk deze maand in de hobbywinkels liggen.
Het getal heb ik veranderd in 21 en verder zit er bovenaan nog een mooie randmal
van Noor!Design. Natuurlijk mocht ook het bloementoefje niet ontbreken maar verder heb ik
het bij de sketch gelaten. 

Lijkt je dit nu ook een leuke sketch. doe dan gezellig mee.
Hier kan je de linkt vinden:

https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoochallenge/

Veel liefs en een fijne dag verder,



Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Rosina zei

Prachtig kaartje heb je met die leuke sketch gemaakt Janet...TOPPIE!!

En ook voor jou een heel mooi, gezond
en zeker een creatief 2017
groetjes Rosina