zaterdag 15 april 2017

Hallo allemaal,

Dat je met de artikelen van Dutch Doobadoo veel mixed media creaties kan maken wisten jullie misschien al wel. Daarom hebben we nu een challenge.
We vragen het volgende, gebruik onderstaande mask en de kleuren geel en groen.

foto van Jolanda Bergmans.

Natuurlijk heb ik ook een voorbeeld gemaakt en wel een canvas.


Ik heb een paar delen van de mask opgezet met de clear structuurpasta.
Dit heb ik goed gedroogd en vervolgens ben ik diverse dingen op het canvast gaan plakken.
Hierbij heb ik bijvoorbeeld softboard, cardboard van Dutch doobadoo gebruikt en diverse dingen van metaal. Daarna heb ik alles in de witte gesso gezet en ben er met groene en gele 
sprayverf overheen gegaan. 


Zoals je ziet is het gedeelte waar ik de clear stuctuur pasta heb gebruikt niet echt meegekleurd.
Dit geeft weer een leuk effect, vind ik zelf.
Met wat waterdruppel stempels vond ik het wel klaar.

Doe je ook mee met de challenge?
Dit hoeft geen canvas te zijn hoor, kijk maar eens naar de voorbeelden van de 
andere DT leden.



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: