donderdag 1 juni 2017

nieuwe sketch challenge Dutch Doobadoo

  
Hallo allemaal,

Ja, het is weer tijd voor een nieuwe challenge, en deze is van Dutch Doobadoo.
Er is weer een mooie sketch bedacht en aan de hand daarvan mag je een kaart maken waarmee je kan meedoen met de challenge.  Ik heb voor deze challenge een voorbeeld gemaakt ter inspiratie.





Ik kan er niks aan doen, maar het is weer een zee thema geworden.
De basis, de shape art heb ik uit licht kraft gesneden. Deze heb ik bekleed met een oudere lijn van 
 het Noor!Design papier.  Alle laagjes van de sketch komen uit dit blokje.
Verder heb ik de aankleding zoals de stansjes uit licht bruin kraft gestanst.
Het plaatje komt van Syta. De tekst, ZON & VAKANTIE komt van Doobadoo. Ook dit is al wat ouder en is gemaakt van grijsboardkarton. Dit is voorgesneden, en heb het alleen voorzien van een laagje wax van Finnabair.  En langs alle randjes van het designpapier heb ik nog crackle paint gedaan. Ik vind dat zelf altijd superleuk om te gebruiken.
Ik maak altijd eerst de randjes ruw met een distresser en dan doe ik er met
een kwastje wat crackle paint op. Als dit opdroogd - of met de heattool- dan 
is het net of het dikke geknapte verf is.

Maar goed, genoeg over de kaart,
Ik hoop dat je de sketch ook weer leuk vind en dat je ook mee doet
om een leuke prijs te winnen. 

Je kan de challenge hier vinden: 
Klik hiervoor op het plaatje,


foto van Jolanda Bergmans.

Ik wens je alvast succes met het maken van de kaart en we zien hem
graag in de challenge groep verschijnen!! 
Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Rosina zei

leuke kaart weer met deze nieuwe sketch Janet
mooie zomerse accentjes erop...

groetjes Rosina

Doris knippenenplakken zei

Wat een beauty Janet !!
Prachtige kleurencombi ,details .
Groetjes Doris