vrijdag 11 augustus 2017

woodland winter


Hallo allemaal,

Tja, ik hoop dat het nog even duurt voordat het winter word, maar je weet het tegenwoordig niet goed meer, zo is het zomer en zo is het IN de zomer herfst hihihi..
Maar goed, we gaan gewoon verder met de dagen, en de dagen die we binnen moeten zijn gaan we maar lekker aan de knutsel ;)


Zo heb ik deze fotocamera gemaakt met de prachtige  woodland winter collectie van Studio Light.
Allereerst heb ik de camera getekend, geknipt, gevouwen en geplakt.
Daarna ben ik met de versieringen begonnen.
Bij de bloementoef heb ik nog de tickets van Studio Light verwerkt en de takjes van Noor!Design.


Op de voorkant heb ik het designpapier gekozen waar de bomen op staan.
Dit heb ik zo uitgeknipt dat deze er dus op bleven staan.
Langs de opening van de camera heb ik een rand uit een stansvel gekozen die er precies omheen past.
Verder zit er aan de voorkant nog een bloementoef en een strikje van juttetouw.


Het binnenste kaartje heb ik voorzien van designpapier en het plaatje van de wolf,
Deze heb ik zo opgeplakt dat hij door de opening van de camera te zien is.

En zo is deze kaart onstaan ;)
Ik kan hem nog een tijdje bewaren, maar klaar is klaar.




En door op het plaatje te klikken van de gebruikte materialen kom je meteen in de webshop:

Studio Light - Woodland Winter - Stansvel EASYWW578 Studio Light - Woodland Winter - Basispapier BASISWW243Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL26 Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Camera 2delig Noor! Design - Happy Holidays - Dennentakken en hulst WOC Flowers - Mixed Red Carnation Flowers - 25mm
Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue X-Cut - 6.5 INCH ART & CRAFT SCISSORS WITH SOFT GRIP (NON-STICK)Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: