woensdag 13 juni 2018

#40 Dutch Doobadoo Sketch Challenge

Hallo allemaal,

Even tijd om te bloggen ;) en dan wil ik jullie bij deze even herinneren dat er een leuke
challenge is bij Dutch Doobadoo.

Maak een mooie kaart aan de hand van deze sketch en wie weet win jij ook zo`n mooi
pakket van Ducht Doobadoo!


Ik heb er deze voorbeeldkaart mee gemaakt: 



De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt en beplakt met het prachtige papier van Studio Light.
Op dit papier zaten aan alle kanten rozen die ik zoveel mogelijk op de creatie heb verwerkt.
De buitenste rozen heb ik nogmaals uitgeknipt en wat verhoogd opgeplakt met wat foamtape.

In het midden heb ik onder een ( oudere ) stans van Noor!Design een plaatje van Jellie Design geplakt en aan de bovenkant hiervan een strik gemaakt van kreukellint ( seam binding )
De vlinders heb ik ook uit het vel van Jellie Design geknipt en her en der op de kaart geplakt.

Nou, dat was mijn voorbeeld kaart voor de sketch challenge.

Doe je ook mee??
Je kan er hier alles over vinden:

http://dutchdoobadoo.blogspot.com/2018/06/sketch-challenge-40.html


Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Judith Thoonen zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Janet.
Grt van Judith