maandag 6 mei 2019

OCEAN VIEUW

Hallo allemaal,

De nieuwe lijn van Studio Light was binnen gekomen, en tja, iets met een thema over zee, dat moet je mij niet laten zien whahaha.
 Ik ben er lekker mee aan de slag geweest en heb er deze schudkaart mee gemaakt. 



Eerst heb ik designpapier gesneden van 14 cm breed x 10.5 cm hoog.
Hierna nog een dunner stukje cardstock van 14,5 x 11 cm.
Dit heb ik op elkaar gelegd en gestanst met de mooie ocean view stans.

Deze twee lagen heb ik weer van elkaar af gehaald en heb er mica tussen geplakt.
Daarna heb ik een wit glad cardstock bestempeld met de bubble stempel. Deze kaart heeft de maat 15 cm x 11,5 cm. Hierop heb ik wat schudmateriaal gelegd en heb het deel met de mica er op geplakt met dik foam tape zodat het schudmateriaal ruimte heeft om te schuiven.

Als laatste heb ik er nog een basis kaart in aquablauw onder geplakt met de maat 15.5 x 12 cm

Daarna heb ik het versierd met de paper elements, eveneens van de ocean view lijn.

Met nog een paar druppeltjes Nuvo dream drops vond ik het wel genoeg.



Image and video hosting by TinyPic



Studio Light - Ocean View - Cutting & Embossingmal STENCILOV193Studio Light - Ocean View - Die-Cut set - EASYOV650Studio Light - Ocean View - Clearstamp Background STAMPOV371Studio Light - Ocean View - Paperpad - PPOV117 Nuvo - Dream Drops - Dragon Scales Florence Cardstock - Smooth (glad) 216 gr) - River

4 opmerkingen:

Daphne zei

Erg leuk, helemaal omdat je er een schudkaart mee maakte!!
Dat past goed bij Oceaan look kaartjes.
Vraagje: als ik schudkaartjes maak plakt mijn schud materiaal altijd aan de zijkant vast, aan het foam randje. Heb jij daar en oplossing voor?

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaart ik zag hem al langskomen op facebook. Groetjes Janny

Myriam zei

Dit is fantastisch! :)

Blue Barn Creatief zei

Wat een lief kaartje, mooie kleuren ook!