zaterdag 29 juni 2019

Lavinia en Alcohol inkt



Hallo allemaal,

Ik schrok eigenlijk een beetje om te zien hoe lang ik al geen blogpost had geplaatst.
Dat ga ik dan maar even goed maken met 4 kaarten.
Het is weer een nieuwe verslaving van mij whahah..
Alcohol inkt, zooo leuk om mee te spelen.
En helemaal samen met de stempels van Lavinia.






En ben je nu benieuwd hoe ik deze kaarten maak? Dan is er op YouTube een filmpje van
 een live uitzending bij HobbyVision waarin ik uitleg hoe je dit soort kaarten kan maken.

Je kan het filmpje van de live uitzending hier vinden:

En hier kan je alle benodigdheden vinden voor deze kaarten;


Dan was het dit voor deze keer, en ik hoop snel weer wat te kunnen posten. Maar ja, zoals velen van ons, tijd is zoiets moeilijks om te vinden whahaha

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Rosina zei

4 schitterende kaartjes zijn dit Janet, zoooo kleurrijk ..heel knap gedaan met je inktjes en stempeltjes...prachtig resultaat is het...

groetjes Rosina