zondag 6 oktober 2019

Flowers are like friends.....shakercard


Hallo allemaal,

Wat kregen we bij HobbyVision weer mooi papier binnen,
Het is van Prima Marketing - Darcelle

Het lag al een tijdje op mijn buro en daar heb ik dan nu maar eens een kaart mee gemaakt.
Het is een papierlijn in groot, middel en klein formaat met bijpassende bloemen en ook zijn er stickers, journal cards, parelstickers, chipboard stickers en word quotes bij.

 
De basis is gemaakt met de card art van Dutch Doobadoo 470.713.179
Deze heb ik op de grootste maat in crème gemaakt, daarna een maatje kleiner in donkerblauw en nog een maatje kleiner met het designpapier.  


De bovenste delen heb ik ingescheurd en daaronder een rood designpapiertje geplakt.
Het vierkantje heeft een schudgedeelte, gemaakt met de shakers van Marianne Design waar ook een bijpassende stansmal bij is. 


Daarna nog wat versierd met stansjes van Jenine`s Mindful art serie en een tekst van Crafters Compagnion. De randjes heb ik allemaal bewerkt met crackle paste van Deco Art.


Prima Marketing - Darcelle - Journaling Notecards 3"x4" (45/pkg) Marianne Design - Shaker Windows - Rond 9 cm - 4mm (10 st ) Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Stansmal - Ticket / Klok  - 03Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Kruis  28 Lilac Lane - Tin with Sequins 40g - Mixed Berry Crafter's Companion - Sentiment & Verses Clearstamps - Happy BirthdayRanger - Wendy Vecchi - Make Art STAY-tionDecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White 

2 opmerkingen:

Debby Kuster zei

wat een super mooie kaart en het papier is inderdaad erg mooi.

roelie zei

Prachtig janet heel mooi geworden
Gr roelie