dinsdag 25 oktober 2016

"In de week van" FEATHERS

Hallo allemaal,

We hebben weer een nieuwe week, al is het alweer dinsdag hihi..gaat snel ;)
Maar hier is mijn kaart die ik heb gemaakt voor het

"IN DE WEEK VAN" 

Dit keer zijn het de "feathers"

6002/0293 Feathers 2\

6002/0292                                 6002/0293

Ik vind ze nog steeds leuk en ik heb dan ook met plezier een voorbeeld voor jullie gemaakt.



Het is een simpele ovalen kaart die ik beplakt heb met het design papier
"dirty pastels" 6011/0504. Deze is onlangs ook op de markt verschenen en heeft een A5 formaat wat aan beide kanten bedrukt is !
De afbeelding is al een oudere van Studio Light. Hier heb ik de mooie bloemetjes rand
omheen gemaakt in het wit. 


Hier even de veren van dichtbij. Ik heb ze uit het designpapier gestanst en geembost.
Daarna heb ik er een beetje crackle paint op gesmeerd.


En bij de bloementjes mal zit ook een extra malletje voor de losse bloemetjes.
Die heb ik uit wit en van designpapier gemaakt.
Daar tussen nog wat blaadjes die ik met mijn favorite bladeren stans heb gemaakt.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

6002/0580

Ik ben dol op deze mal.
In 1 draai heb je een heleboel blaadjes. Want de mal bestaat uit 1 deel.
Super handig toch ?!  

Nou, dit was mijn kaart bij "in de week van"
 Je zult op Facebook of op de blogs van mijn collega Noor!Design meisjes vast nog
wel meer voorbeelden tegen komen !

Ik kan verder alleen nog maar zeggen.....een hele fijne dag verder en tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

maandag 24 oktober 2016

Carpe Diem

Hallo allemaal,

Wat zijn er toch weer leuke mallen uitgekomen.
Je hebt er vast al wat gezien tijdens de bloghop waarbij wij, als Noor!meiden, allemaal een mooie creatie hebben gemaakt met de nieuwe spullen.

Ik ben er ook weer mee aan de slag geweest en heb er deze creatie mee gemaakt.
Ik vind vlindertjes altijd leuk om ergens op te verwerken, dus deze mal vond ik
prachtig !! Verder heb ik de kaart eigenlijk vrij rustig gehouden omdat ik vond
dat de mal zijn werk wel deed,


De basis is een Shape Art van Doobadoo.
Het Designpapier is van Joy!Crafts - Soft Winter.
De mal heb ik na het stansen op bruin designpapier geplakt en
wat groter uitgeknipt.
De Vintage Flourishes vlindertjes passen precies bij de mal en hebben dus
ook een plaatsje gekregen.
Met een tekst banner en wat bloemen vond ik het vol genoeg.

Ik wens je een fijne dag verder en graag tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

donderdag 20 oktober 2016

Blog hop nieuwe producten Noor!Design

Hallo allemaal,

We zijn weer lekker aan het bloghoppen want er is weer een nieuwe Noor!Design collectie
uitgekomen. Deze maand ziet hij er zo uit:


Wat een prachtige collectie weer toch ?!

Wij hebben er met het Noor!Design team weer allemaal een voorbeeld mee gemaakt die jullie tijdens het blog hoppen kunnen bekijken

Ik ben lekker aan de slag gegaan met de ijsbeertjes en de ijspegel rand.



Wat is het een schatje he, die ijsbeer.
Hij loopt hier lekker over de ijspegel rand.


en de leuke wantjes vind ik ook wel iets wat heerlijk bij de winter past.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de winter liever voorbij laat gaan hihi..


En hier het totaal plaatje,
De basis is een shape art van Doobadoo,
Het designpapier is  van het oudere "winter" paperbloc.
En in de hoek heb ik nog de ster  6002/0536 gebruikt van de winter wishes serie.
Ook al zo`n prachtige stans.
En natuurlijk nog een paar bloemen erop, anders is het geen Janet kaart hihi..

En wil je nog meer moois zien wat je zoal met de nieuwe collectie kan maken??
Hop dan even door naar Jolanda,
Ook zij heeft wat moois voor jullie klaarstaan.
Image and video hosting by TinyPic

donderdag 13 oktober 2016

Shadow box kaart "in de week van"

Hallo allemaal,

Bij Noor!Design is het "in de week van"
Hier lichten we elke week een ander product uit.
We trappen af met deze prachtige blauwe mal 6002/0257


Ik heb daarvoor deze mannenkaart gemaakt.


De basis is Kraft waarbij ik er een box van heb gemaakt.
Dit kan je doen door een vierkant te tekenen op de achterkant
en nog een vierkant die 1 cm groter is. Snijd er dan een kruis doorheen van
de rechter bovenpunt naar de linker onderpunt en van de linker bovenpunt naar de rechter onder punt.
Dit kruis snijd je door. Nu ril je de lijnen van de getekende vierkanten en vouw deze naar achter en weer naar voor. Dan snijd je een vierkant die de maat van de opening heeft en deze plak
je op de gevouwen achterkant/opening.
En dan versieren maar.




Het designpapier is van Joy!crafts - soft pastels.
Het plaatje is van Syta.

Liefs,

Image and video hosting by TinyPic

zondag 9 oktober 2016

1001 mogelijkheden met PanPastel !!

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie nog even herinneren dat er 28 oktober
weer een hele gezellige en leerzame dag is bij Noor en Zo in Waspik.

Vrijdag 28 Oktober 2016 - 1.001 mogelijkheden met PanPastel

Dit keer zijn er echt prachtige projecten die jullie kunnen maken en wij hopen dat jullie nog meer plezier krijgen in het werken met PanPastel,

Dit keer ga ik jullie de workshop geven met "gekke" stempel materialen.
Wat dat precies inhoud ga ik jullie op de workshopdag allemaal uitleggen, maar leuk is en word het zeker. De kaart die ik hier laat zien is het voorbeeld van mijn workshop.




Lijkt het je ook leuk om er die dag bij te zijn, dan kun je je nog snel opgeven want het
is bijna vol !!
Ik zeg, heb je PanPastel en doe je er niks of bijna niks mee, dan mag je deze dag zeker niet missen !!

HIER kan je je opgeven en wie weet zie ik je dan !!

Image and video hosting by TinyPic

zaterdag 1 oktober 2016

Sketch Challenge nummer 6 - Noor!Design

Hallo allemaal,

Wat vind ik het toch leuk om via een sketch een kaart te maken.
Lekker zonder ergens over na te denken gewoon het voorbeeld een beetje volgen.
Zo hebben we bij Noor!Design ook elke maand een challenge met een sketch.
Deze maand is het alweer de 6de challenge die we doen.
Mijn voorbeeldkaart die ik gemaakt heb is de volgende,


Ik heb er een herfst creatie van gemaakt.
Ik wilde er namelijk graag het spinnenweb op verwerken.
Die vind ik zo leuk ;) Het designpapier komt van de nieuwe A4 vellen - herfst

6011/0502 Paper bloc Herfst

Kijk eens wat een leuke vellen !



Natuurlijk heb ik er ook mijn bloementoef er weer op geplakt. 
Dit keer met een paar kleine paddenstoeltjes van een grote tuinwinkel ;)
De losse blaadjes zijn gemaakt met de blaadjes stans. Hier ben ik zoo blij mee !!
Je stanst zo in 1 x een heleboel blaadjes uit.

6002/0580 Autumn herfst bladeren 6002/0580
Zijn ze niet leuk en handig !!        

]
En hier dan de spinnenweb. Met jawel.,, een spin hihi
Ik heb het web uit vellum gestanst zodat het een beetje doorschijnend lijkt.
Net als een echte ;p

De bladeren zijn gemaakt met de klimop stans 

6002/0456 Autumn klimop6002/0456
Ook een favoriet van mij !! Je kan ze aan elkaar laten zitten maar wat ik ook vaak doe is er
een aantal bladeren van af knippen.

Het plaatje dat ik op de kaart heb verwerkt komt uit de collectie van Sytha van Gelder.

En lijkt het je nu ook leuk om mee te doen met de sketch challenge?
Dan kun je HIER alle informatie vinden!


Image and video hosting by TinyPic

donderdag 22 september 2016

Bloghop Oktober release Noor!Design


Hallo,

Het bloggen schiet er de laatste tijden een beetje bij in, maar gelukkig hebben we bij Noor!Design weer een bloghop en plaatsen we weer een blogbericht.
En als we straks niet meer buiten kunnen vertoeven zullen de blogberichten vast weer meer gaan worden. Voor nu eerst de bloghop.

Er is deze maand een nieuwe ( kleine) collectie nieuwigheden uitgekomen.
Daar hebben we weer diverse voorbeelden mee gemaakt voor jullie om jullie een beetje
een idee te geven wat je er allemaal mee zou kunnen doen.



Ik heb voor deze bloghop gebruik gemaakt van alle stansjes die bij de collectie
zijn uitgekomen. De gears, het frame en de autootjes.


De foto hierboven hadden jullie bij de start van de hop al gezien en nu zal ik het
geheel aan jullie tonen:



Ik heb er een kaart mee gemaakt voor iemand die met pensioen gaat en van reizen houd.
Het papier heb ik van de paperpad sealife gebruikt.
De gears heb ik ook uit dat designpapier gestanst en met een beetje embossingpoeder
wat ouder laten lijken. De randstans van de gears heb ik aan de zijkant verwerkt.
En de leuke autootjes, die heb ik uit zwart gestanst en achter de raampjes
een beetje vellum gedaan. Achter de wieldoppen wat wit.
Zo kan je van allerlei kleurtjes van de auto maken. Je zou er ook mica achter kunnen plakken zodat je net echte raampjes erin hebt. Of geblindeerde ramen hihihi..

Het frame heb ik uit kraft gestanst en daarop een stukje van het designpapier van het
sea life paperbloc. Nog steeds een van mijn favorieten ;)

Ow, ja het is een bloghop dus ik zal niet zo veel kletsen haha..
Jullie kunnen bij Jolanda ook weer wat moois zien want zij is de volgende in de
bloghop rij !!

Je kan JOLANDA hier vinden

VEEL  HOPPLEZIER !!

en laat je overal een reactie achter, dan kan je ook nog een leuke prijs winnen !!




Image and video hosting by TinyPic

zondag 28 augustus 2016

Grote Easelkaart en veel Noor!Design info


Hallo allemaal,

De vakantie zit er weer op, althans voor ons wel,
Het "gewone" ritme zit er al weer in, en dus ook het maken van kaartjes
is weer begonnen. 


Zo wilde ik deze easelkaart even aan jullie showen.
Het is een grote kaart geworden want ik heb de hele Shape-Art van Doobadoo
gebruikt voor de staander, Het designpapier wat ik gebruikt heb is 
van de Crafty Boutique set van Noor!Design. Dit zijn sets waarbij
je mooi designpapier, een shape-art en een stanje krijgt.
Dit papier zat in de eerste set die uit kwam. Inmiddels zijn er al drie en dat zullen
er vast nog meer worden ;)
De digi is van Wee design. Deze heb ik ingekleurd met de Zig markers.
Daarna uitgeknipt en op de kaart verwerkt.
Zie je die mooie doily?? Dat was 1 van de eerste  blauwe" stansen die uitgebracht werd onder Noor!Design. Ik vind hem nog steeds prachtig !!
Inmiddels hangen de hobbywinkels vol met Noor!Design producten!
En weet je wat ook zo leuk is....We hebben diverse leuke challenges.
Elke maand kan je ergens aan mee doen. Zo is er een sketch challenge, een pocket letter uitdaging, een ATC kaartjes swab, een scrap groep en diverse "zomaar" win prijzen.
Dit alles kun je vinden op ons Noor!Design blog en de Facebook pagina`s

Ik zal ze hier even voor je noteren:
Het blog: http://noortje-design.blogspot.nl/
Facebook:  openbare groep: https://www.facebook.com/groups/noordesign/?ref=bookmarks
Facebook:  Pagina : https://www.facebook.com/noortjedesign/
Facebook ATC : https://www.facebook.com/groups/noordesign.artisttradingcards/
Facebook Scrappen:https://www.facebook.com/groups/noordesign.projectlife/
Facebook pocket letters :https://www.facebook.com/groups/noordesign.pocketletters/
Facebook Challenge groep: https://www.facebook.com/groups/noordesignchallenge/

Dus lijkt het je leuk om ergens gezellig aan mee te doen, houd dan de bovenstaande groepen in de gaten. Ow,,en ook is er nog wel eens een avondje met "Harry".
Dan gaan we online met heel veel Noor!Design fans hints volgen. En na alle hints volbracht te hebben is er een leuke kaart ontstaan. En Harry, die verzorgd ons van allerlei lekkers whahahaha...
Daar vertel ik niet meer over, dat moet je gewoon meegemaakt hebben ;p

Nou, zo heb ik al weer van alles uitgelegd.
Natuurlijk mag je mij, als je iets niet snapt, altijd vragen stellen. Mijn mailadres staat in de sitebar
van dit blog. En, ik zie dat het nu voor mij wel bedtijd is geworden en ga dus de pjoeter
maar eens afsluiten. Dus, tot de volgende x,

Image and video hosting by TinyPic

maandag 1 augustus 2016

Noor!Design Sketch Challenge #4

Hallo allemaal,

Het is weer 1 augustus en dus tijd voor een nieuwe challenge op het challengeblog
van Noor!Design. Dit is alweer de vierde challenge, wat gaat dat allemaal snel.


Natuurlijk heb ik er ook een voorbeeldkaart voor gemaakt want ik vind een sketch
altijd erg leuk om te maken. 



Ik heb hiervoor mijn favoriete kleurtjes gebruikt en zoals jullie zien
is dat roze met bruin ;) 
Ik heb me eigenlijk netjes aan de sketch gehouden maar je kan het natuurlijk ook
spiegelen of draaien. Voor de label in de rechterbovenhoek heb ik gebruikt gemaakt
van de blauwe Noor!Design label stans.
Het plaatje is van Syta van Gelderen  http://www.sytavangelderen.nl/
Het papieren vogeltje is van Doobadoo paperart.
Het designpapier komt van het paperbloc "baby" 6011/0704.
Zoals je ziet kan je hier dus ook andere kaarten dan baby mee maken ;)

De sketch staat weer voor jullie klaar in de Noor!Design 
Challenge  groep dat je HIER kan vinden.
En wie weet, win je, als je meedoet nog wel een leuke prijs !!

Image and video hosting by TinyPic

donderdag 21 juli 2016

Bloghop Noor!Design

Hallo,

Wat leuk dat je in de vakantie tijd nog even gezellig langs komt.
We hebben weer een prachtige collectie Noor!Design spullen deze maand en die willen wij
met het team graag aan jullie laten zien. En hebben dus weer een bloghop.


Is het ook dit keer weer geen geweldige collectie?


Dit is mijn voorbeeldkaartje, en dan vooral "tje" want het is een leuk klein kaartje wat ik nog aan een kado wil hangen. Hiervoor heb ik een shape art voorzien van PanPastel en de music stempels.
De grote swirl bestond al een tijdje en nu is daar een leuke set met instrumenten bij gekomen.
Zo heb ik van die set het gitaar uitgezocht en na het stempelen uitgeknipt,m ingekleurd en opgeplakt.
Achter de opening heb ik mica geplakt met daar in het wit een tekst gestempeld.
Met een strik van Raffia vond ik het genoeg, Anders zie je de panpastel niet meer :)

Leuk dat je langs kwam en dan stuur ik je door naar
ook zij heeft weer een leuke creatie voor je klaar staan.


Veel hopplezier en laat je een reactie achter bij iedereen dan maak je ook nog kans op een leuke prijs!

SUCCES !!
Image and video hosting by TinyPic

donderdag 7 juli 2016

Sketch Challenge Doobadoo

Hallo allemaal,

Ook Dutch Doobadoo heeft elke maand een Sketch Challenge.
Aan de hand daar van heb ik deze kaart gemaakt.




Het model is dus als de sketch. Het papier is van de nieuwe serie van Maja.
Inkleuren heb ik met de Zig clean Color real brush gedaan.
Dit is op dit moment toch mijn favoriete inkleurmiddel.
De afbeelding is van Tiddly Ink en is een digi die ik uitgeprint heb.
Verder heb ik gebruik gemaakt van diverse bloemen en stansjes van Noor!Design.

Aan de strik, die van zijde is, heb ik nog een bedel gehangen
en op de banner heb ik een kleine tekst gestempeld.

Ik vind het altijd leuk om aan de hand van een sketch een kaart te maken.
En als jullie dit ook leuk vinden kan je deze maand dus nog meedoen
met deze sketch bij Dutch Doobadoo en wie weet win je er nog een leuke prijs mee!

Je kan hier de Sketch Challenge vinden.

Image and video hosting by TinyPic

vrijdag 1 juli 2016

Sketch Challenge #3 van Noor!Design

Hallooo allemaal,

Het is alweer 1 juli als ik dit schrijf en dan begint er weer een nieuwe 
Sketch Challenge. Nummer 3 alweer.
Dit is de Sketch die Jolanda gemaakt heeft:


En de volgende kaart heb ik er van gemaakt:


Ik heb gekozen voor de blauwe tinten van de zee.
Ik vind dat nog steeds zo`n geweldig thema!!
Het plaatje heb ik op een beurs gescoord en kan niet meer zeggen van wie het is.
Het papier en de stansjes, ja die zijn natuurlijk van Noor!Design.
Lijkt het je leuk om mee te doen?
Dan kun je HIER alle info vinden en wie weet win je er nog een leuke prijs mee !!

SUCCES !!
Image and video hosting by TinyPic

donderdag 23 juni 2016

bloghop nieuwe spullen Noor!Design

Hallo allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel zeg!!
Er is namelijk al weer tijd voor een nieuwe bloghop bij Noor!Design.
Als je via het startpunt, het blog van Noor!Design komt dan heb je vast de onderstaande "sneek"
gezien van de kaart die ik met de nieuwe spullen, voor de bloghop, heb gemaakt


En wat zijn die nieuwe spullen weer leuk !!!
Ik heb me al heerlijk uitgeleefd met de stempels en PanPastel!



En dan nu de gehel kaart:


De rendieren heb ik gestempeld
De bomen heb ik met een mask van Doobadoo gemaakt.
Hierdoor heb ik kleur aangebracht met PanPastel.
De "sneeuw" heb ik gemaakt met de Viva eiskristallen.
Dit zijn kleine stukjes glas die ik in de lijm heb gestrooid.

De kerst ster "poinsetta" heb ik uit wit paiper gestanst en vervolgens met
een airbrusher op kleur gebracht.

Zo is mijn kaart onstaan.
En wil je de volgende kaart ook zien dan zou ik zeggen
Hop lekker door naar Jolanda,
Ook zij heeft een leuk voorbeeld voor jullie met de nieuwe Noor!Design pullen.

Owww  en vergeet niet een reactie overal achter te laten want dan maak je
ook nog kans op een leuke prijs !!

Veel plezier bij JOLANDA


Image and video hosting by TinyPic

maandag 20 juni 2016

Nieuwe Challenge bij Hobbyvision

Hallo allemaal,


Ook bij Hobbyvision doen we nog elke maand een leuke challenge.
Dit keer is het met de opdracht 

VLINDERS

Daar heb ik nou helemaal geen probleem mee hihi
Ik vind het leuk om vlinders op mijn kaarten te gebruiken.


De basis heb ik gemaakt van Kraftpapier en een shape art van Doobadoo.
Dit vind ik echt een superleuke vorm.
Daarop heb ik groen cardstock en designpapier van Maja verwerkt.
Bijna alle vlinders van Noor!Design zitten wel op de kaart.
Het hekje is ook van Noor!Design en die heb ik voordat ik hem uit de mal haalde
eerst voorzien van bruine distress inkt.

De afbeelding is van "Wee" en ik heb haar ingekleurd met Zig markers.
Dit zijn 1 van de vele nieuwe kleurmiddelen die uitgekomen zijn.
Deze zijn op waterbasis en ik ben er een groot fan van geworden!

Vind je nu vlinders ook zo leuk,
doe dan mee met de challenge op het blog van


en we zien jullie creaties graag tegemoet !!!



Image and video hosting by TinyPic

donderdag 16 juni 2016

Kerstbomen en rendieren met PanPastel

Hallo allemaal,

Helaas ben ik de laatste tijd niet zoveel aan het bloggen geweest.
Op de een of andere manier had ik telkens ruzie met het plaatsen van berichten dat ik er
even genoeg van had. Maar nu lijkt het allemaal weer een beetje oke te zijn dus
maar weer een nieuwe poging om jullie wat te laten zien.

De nieuwe collectie van juli komt er weer aan en die is weer heel erg leuk !!
Ik mocht al spelen met de nieuwe stempelset die dan uitkomt.
De kerstbomen/rendieren clearstamps 6410/0117

6410/0117 Stempelset Kerstbomen / rendieren



Dit vind ik zelf erg leuk om te combineren met PanPastels.
Hier, op deze kaart heb ik eerst met PanPastel de achtergrond gemaakt door
een cirkel van restpapier op de kaart te leggen en daar omheen met PanPastel de kleur
te zetten. In dit geval wat oker kleuren van het maanlicht.
Toen het naar mijn zin wat heb ik  de cirkel verwijderd en het gefixeerd.
Daarna heb ik met wat lichtgoud PanPastel wat vlekken op de maan gemaakt
die een beetje op de kraters van het maanlandschap doen lijken.
Ook dit weer even gefixeerd.

Vervolgens heb  ik er de hertjes op gestempeld met bruine inkt.
Deze hertjes staan weer achter een grasrand die ik gestempeld heb met
Versamark inkt en voorzien heb van donker gouden embossingpoeder.
Ook de vogels vond ik er wel leuk bij passen en die heb ik in het zwart gestempeld.

Verder heb ik het gemat op wit en bruin cardstock en de kaart voorzien van
een grote strik met een bannertje waar een tekstje op gestempeld is.

Ik wens je vanaf hier weer een fijne dag verder
en ik vond het leuk dat je even langs kwam om een kijkje te nemen.


Image and video hosting by TinyPic