maandag 14 maart 2011

Challenge #3 bij DML !!

Hallo allemaal,
Leuk dat je weer langskomt!
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan

De opdracht is dit keer:

Maak een kaart met de kleurencombinatie
   bruin - roze - creme of wit
  én
     gebruik de techniek van distressen (rafel randjes).


En dit is mijn voorbeeldkaart!!!
En moet je eens kijken wat je kan winnen!!!
Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig mee doen!!

Ik kan jullie ook nog vertellen dat ik zaterdag toch naar de beurs ben geweest!
Oooh ik heb mijn centjes wel weer op gekregen hoor hihiihi...
Heb weer prachtig papier van Riddersholm gekocht
en ook van het Maja design en de tekststempels
van Nicole Verkooien...die er trouwens ook aanwezig was bij
de stand van Astrid van de (web) winkel Duymelot.
Verder nog een stans van Tim Holtz en bloemetjes en ...nou ..
nog van alles en nog wat .
Ook heb ik Paula en Tea gesproken van Krea Tea!
Ik had ze echt niet herkend hihihi..ik ben daar zo`n sufferd in hihihi..
Dus je raad het al...ik kan weer aan de knutsel!!
Nu nog een beetje inspiratie en dan kom ik snel weer terug!!
Dusss..tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

10 opmerkingen:

De Roelies zei

wat een leuke kaart Janet

Marianne Reijgersberg zei

Hij is weer zo mooi! Ik hoop dat je weer een hoop inspiratie krijgt van al je nieuwe spulletjes. Ik had ook zo lekker ingeslagen.
Leuke challenge,ik denk dat je me wel tegen gaat komen.
Jammer dat ik nu en morgen moet werken, haha. Maar ja, anders kan ik ook niet lekker inkopen. Nee, hoor ik doe het nog steeds met veel plezier!
Tot gauw, Liefs
Marianne

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh wat een plaatje en een heerlijke kleurencombi, helemaal leuk

Lieve groetjes
Angelique

sylvia zei

Hi
Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt!
Heel toevallig zijn de tekststempeltjes van Nicole ook in mijn tas beland. Haha
Groetjes sylvia

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig in dat lekkere roze, benieuwd wat je gaat maken met je nieuwe aanwinsten

Marianne Schut zei

Hai Janet, prachtig wat ziet dit kaartje er weer geweldig uit! Erg mooie kleurencombinatie! Ben benieuwd wat je weer allemaal gaat maken met je nieuwe spulletjes! Liefs Marianne

Unknown zei

Oohh wat een schatje Janet mooie kleuren combo, ja je heb er weer een heel lief kaartje mee gemaakt Super,

Lieve groetjes Suze

creacora zei

super mooie kaart weer Janet en weet je wat het is met meiden de ene keer hebben ze bruin haar dan weer blond ja dan is het lastig hihi

Groetjes Cora

Mirjam zei

Hallo Janet,

Wat een prachtige kaart. Zal is kijken of ik nu ook mee kan doen aan de challenge.

En allemaal leuke dingen dus, nou we zien het vanzelf wat voor moois je ermee maakt.

Groetjes Mirjam

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Janet, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline