maandag 13 februari 2012

Jongenskaart

Hallo allemaal,
Tjonge wat vind ik een jongenskaart toch lastig !!
Het piraatje vind ik altijd erg leuk maar de rest is erg moeilijk..
ben gauw bang dat het te meisjesachtig word...
Maar volgens mij kan deze er wel mee door:

Ingekleurd met twinkling H2O...dat glimt zo mooi...helaas niet goed te zien op de foto.
Het designpapier komt uit een paperpadje waar ik zo de naam niet meer van
weet want de voorkant is eraf...kan gebeuren.
Verder nog een stans van Tim Holtz die ik met een paintdabber geverft heb.
Achter het afdrukje zit nog een stukje wondgaas.
Hier zijn nogal eens vragen over welk merk je het beste kan kopen.
Ik heb het winkelmerk van de DA drogisterij en dan moet je de katoenen hebben.
Verder nog een label met een hanger eraan.

dat was het weer voor vandaag,
Tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

21 opmerkingen:

Anita zei

Een prachtige stoere jongenskaart hoor, niks meisjesachtigs aan.

Gr. Anita

Marian zei

Wauw, stoer jongenskaartje. Heel mooi!

groetjes, Marian

m@deliefjuh zei

kijk.. dat zie ik graag... beetje promotie voor de DA drogist. hahaha ( ik werk daar namelijk ) je jongens kaart is super! ik wil binnenkort ook aan de H2o.. maar ik speel nog steeds safe op mijn copics ;)

groetjes

Yvonne Rijk zei

Hij is prachtig Janet.

groet van Yvonne Rijk.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt, is niet meisjes achtig, erg mooi!

Liefs Ida

Colien zei

Gaaf kaartje, stoere details!
grtz.Colien

Gery zei

Geen twijfel hoor, Janet,hij is hardstikke leuk.
Echt jongensachtig, dit stuur je beslist niet naar een meisje!
Groetjes Gery

Marianne Schut zei

Hai Janet, wauw super stoer hoor! Ik wil binnenkort ook eens aan de piraatjes, leuk voor onze kleinzoon. Maar inderdaad inkleuren oke...maar dan? Jouw jongenskaart is in ieder geval super gelukt. Liefs Marianne

corryskaart zei

hoi janet
vind je kaart super stoer, dus echt een jongens/mannenkaart!
groetjes van corry

Marijke zei

Hoi Janet,
Wat een mooie kleuren heb je voor deze Edwin gebruikt!
Super kaartje!
Groetjes,
Marijke

corrie zei

hoi echt een stoere jongens kaart leuk groetjes corrie

Durvina zei

Wat leuk, en stoer is ie zeker.

liefs, Durvina

Manon zei

hartstikke leuk !!

Margriet zei

he janet,

ik vind het een erg leuk jongenskaartje geworden!

Gr. Margriet

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig stoer kaartje Janet.
Hij is echt super leuk.

Gr Leny Hempen

Colinda zei

Ik vind hem super stoer!! Een gezellige avond, Colinda

Liesbeth zei

"Kan er wel mee door", zegt ze dan.
Ik vind hem prachtig.
gr. Liesbeth

*mieke* zei

Hij is weer leuk Janet! Ik ben dol op je kleuren H2O, weet je nog welke je hebt gebruikt?
Groetjes Mieke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super stoer kaartje! En het piraatje is prachtig ingekleurd.
Groetjes van Jacqueline

angelwhispers zei

Edwin looks so perfect on this fab card just love it! Chanelle xx

Cathy zei

Ik heb hetzelfde probleem met jongenskaarten. Het is altijd zoeken om toch maar niet te meisjesachtig te werken.

Met dit kaartje ben je hier zeer zeker in geslaagd.