donderdag 16 mei 2013

nieuwe challenge:

Hallo allemaal,

Er is vanaf nu elke maand een nieuwe challenge bij ons Ge-We Hobbychallengelbog !
Dit keer zijn we gestart metde opdracht...maak een creatie met VLINDERS !
En dit is mijn voorbeeldkaart:

Het is een afdrukje van Wee stamps ingekleurd met distress inkt.
Langs de randjes heb ik een beetje enamel gebruikt....dat is een soort embossingpoeder met grotere
korrels en gemengt met b.v. bruin/goud...maar er zijn ook andere kleuren.
Dit "poeder" moet je vanaf de onderkant verhitten...erg leuk spul !
Verder heb ik een vlinderstans van Tim Holtz gebruikt...en die vlinders heb ik bestempelt met een
tekst stempel. Verder diverse vlinder ponsjes en grijsboard vlinders
die ik weer met embossingpoeder heb bewerkt.
Het designpapier is een mengsel van diverse merken...
Verder nog wat accessoires zoals bloemetjes,labeltjes, tickets en lint...

We vinden het leuk als jullie ook leuke vlindercreaties laten zien..en meedoen voor een leuke prijs !!


10 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart, prachtige kleur tinten en erg mooi bewerkt.
groetjes Janie

Anoniem zei

Wow, wat is deze kaart weer mooi gemaakt. Ziet er super uit!

Groetjes,
Nicole

Scraptastische hobby zei

Er zijn genoeg vlinders op te zien, heel mooi gedaan.
Groetjes van Gerie

Colien zei

Zo'n gave vlinderkaart, erg mooi!
grtz.Colien

Anita Meijer zei

Wauw Janet wat een schitterende kaart heb je gemaakt, echt een toppertje.
Liefs van Anita

roelie zei

prachtig kaartje janet

met de vlinders er bij mooie detia,s er op leuke stempel

gr roelie

Angelique zei

Wat een mooie kaart.
Ik vind het plaatje erg leuk.

Veel liefs Angelique

Judith Liefting zei

Janet, is enamel net zoiets als Frantage? Ziet er in elk geval super uit, weer iets voor op de verlanglijst. Groetjes, Judith

Aartje zei

Wat een prachtige kaart Janet, heerlijke kleuren.
Groeten, Aartje

Liesbeth zei

Wat 'n schatje Janet, super mooi totaalplaatje.
gr. Liesbeth