woensdag 15 mei 2013

Sewing room

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een "andere" kaart zien dan jullie van mij gewend zijn.
Deze heb ik gemaakt voor het HobbyVision DT blog.



Het is er eentje zonder ingekleurd "poppetje" maar met een "paspop"
Deze heb ik zelf getekend op kraft papier en uitgeknipt en daarna de grote een tule rokje
en de kleine een rokje van lint gegeven.
Het basispapier is ribbelkarton van Joy!crafts.
Het designpapier is van Pion - Alma`s sewing room
Dit designpapier heeft ook een aantal vellen waar je kleine naaldendoosje en andere
naai benodigdheden uit kan knippen en vouwen...( zie rechts onderin )
verder heb ik er heel veel accessoires opgeplakt.
En de grote witte bloem hebben we natuurlijk zelf gemaakt :)
HIER kun je er een filmpje van bekijken hoe ik de bloemen gemaakt heb.
De stans mallen die ik erbij gebruikt heb zijn van Noor! Design.

Dan wens ik jullie allemaal nog een fijne dag verder en graag tot gauw,



7 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart en zo mooi bewerkt. super
groetjes Janie

Hanny zei

Wat een prachtige kaart is dit, zulke mooie materialen en mallen heb je gebruikt, leuke kleuren, een toppertje weer.
liefs Hanny♥

Scraptastische hobby zei

Een prachtige kaartcreatie, en zo gaaf om te al die sewing materialen te zien en het mooie papier van Pion!
Heel mooooiiiii. Ik hou hier van.
Groetjes van Gerie

Angelique zei

Wat een mooie kaart.
Ik vind hem erg leuk gemaakt.

Veel liefs Angelique

Anita Meijer zei

Schitterend gemaakt Janet, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Liesbeth zei

Ook erg mooi hoor Janet, van alle markten thuis.
gr. Liesbeth

Unknown zei

Prachtige kaart Janet, heerlijk sfeertje zo.

Lieve groetjes Suze