vrijdag 20 juni 2014

Colourstock bloghop ( Multi liners )

Het is weer de 20ste dus weer tijd voor een bloghop.


Dit keer hebben we daar de multi liners voor gebruikt.
Dat zijn diverse maten liners waarmee je heerlijk kan "Zentanglen" of andere teken en kleurkunsten kan maken of accentueren. 



Mijn creatie voor de bloghop is deze keer boekenlegger.
Ik heb eerst een stuk papier met een mal van Doobadoo geembost.
Daarna heb ik met de liners de vakjes gevuld met diverse patroontjes.


Na het opvullen van de vakjes heb ik er een rechthoek van gesneden en deze verwerkt als boekenlegger door hem op zwart en kraft papier te plakken.
Wat bruine kraft hoekjes wat vlindertjes en diverse linten hebben er de versiering aan gegeven.  Nu kun je met de multi liners natuurlijk ook vele andere dingen doen..
Ben je benieuwd wat zoal..kijk dan mee met de bloghop en laat een leuk berichtje achter bij iedereen zodat je ook nog een leuke prijs kan winnen !! Succes !!

Bij deze verwijs ik je door naar mijn Colourstock blog collega Saskia ook zij heeft een prachtige creatie gemaakt !!


Image and video hosting by TinyPic

8 opmerkingen:

Ellen zei

Ook al zo een leuke! Groetjes Ellen.

Elizabeth zei

Schitterend gemaakt en getekend!!

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Wauw super mooi. En een boekenlegger is nooit weg ;)

lieve groetjes Alexandra

Vigdis zei

Prachtig Janet. Leuk idee ook :-)

Groetjes, Vigdis

ursula Uphof zei

Dat is een goed idee on eers te embossen, Ursula xxx

Lia vdB zei

Een dikke vette 10!

Hartelijke groeten,

Lia

Blankina zei

Prachtige boekenlegger..leuk idee,
LG Blankina

Gerrittina zei

Leuk om te zien dat het dus niet
alleen maar zwart/wit hoeft te zijn. Er zijn meer mogelijkheden dan ik dacht.

Gr. GZ