zaterdag 19 februari 2022

Lost in time - Celebrate

Hallo allemaal,

Het is altijd weer een feestje als er nieuw papier van Craft O Clock binnen komt.
Zo kwam een tijdje terug ook dit papier binnen van Craft O Clock - Lost in time.

Tja, dat kon ik natuurlijk niet laten liggen en heb er deze kaart mee gemaakt.


Het zijn op deze kaart eigenlijk alleen bruine en groen tinten.
De basis is een bruine kraft kaart van 21 x 10.5 cm.
Daarop groen cardstock van 20.5 x 10 cm en daar weer op designpapier van 20 x 9.5 cm wat ik een beetje ge-distrest heb en wat scheurtjes in heb gemaakt.


Op de basis heb ik eerst een klok van chipboard geplakt die ik op kleur heb gemaakt met oxide inkten en daarop embossing glaze - speckle egg. 

Van het designpapier ( 20.5 x 20.5 cm ) heb ik diverse rolletjes gemaakt.
Deze rolletjes heb ik in het midden op de klok geplakt.

Uit de mindful collectie van JMA heb ik het middelste kleine kaartje gestanst en deze opgeplakt.
Toen kon mijn favoriete gedeelte van de kaart beginnen hihihi...het plakken van bloemen en andere decoratie spulletjes.


In de hoekjes heb ik nog wat druppels gemaakt met Nuvo drops
En langs de randen wat witte crackle paint gesmeerd.


Ook heb ik nog wat goudkleurige drops aangebracht, en toen dacht ik, laat ik maar eens stoppen met 
alle versieringen hahaha...Dus zo is deze kaart ontstaan.
Leuk dat je er weer was, en graag tot de volgende keer,

   


     




















 

3 opmerkingen:

Angela zei

Wat een schitterende kaart Janet.... leuk idee om rolletjes te maken van het DP!

Els zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Leuk detail die rolletjes.
Groetjes, Els

Unknown zei

Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
ភ្នាល់បាល់អន់ឡាភ្នាល់បាល់ Football Betting